19/7 2010

Jockes farmor ringde nyss och gratulerade mig. Hon frågade om jag skulle festa imorgon och sa att hon hoppades att jag skulle få en underbar dag! Kan ju säga att jag blev lite rörd, gulligt av henne att komma ihåg min födelsedag! Redan nu mår jag riktigt bra, har världens bästa föräldrar, vänner och pojkvän.
Planerna för imorgon diggar jag hårt. Eftermiddagen/kvällen/natten kommer spenderas med mina härliga flickor.
Åh, vad jag diggar er! Nu ska jag äta kalamataoliver och njuta av sista kvällen som 17-åring!
Ska pussa på min underbara pojkvän också. Ni skulle sett som han fick mig att skratta nyss. Han är underbar.
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Hanna

ja, vi ser vad som händer ikväll :) beor på om ni är i lund eller malmö. vad bra att du känner så med haha, annars hade det varit lite tråkigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback