17/7 2010

Har precis tagit ett långt bad, super skönt! Håller på att göra mig klar inför ikväll.
Ska ut och äta med mamma, pappa och Pockis för att fira min födelsedag lite sådär. Ska bli trevligt! Och gott!
Har bokat bord till 19.30 på Jensen's. Mumma.

Igår var det återträff med 9:3 tjejerna, var väldigt trevligt och roligt.
Vi grillade, pratade, skrattade och hade det trevligt!
Nu måste jag fortsätta fixa mig, mamma och pappa kommer och hämtar oss vid 19.
Berättar mer om jobbet och så senare. Ni ska också få höra hur stolt jag är över min pappa!
Han är så duktig.

Nej, nu har jag babblat tillräckligt för att ha fixat ett riktigt krångligt inlägg.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback