1/7 2010

Redan första juli. Bara 19 dagar kvar tills jag fyller 18.
I tisdags var jag och mamma på stranden. Riktigt skönt var det. Badade lite i havet också, men ja. Det var väl inte skönt direkt, utan mest svinkallt. Men, nu är det gjort iallafall.
Kom hem aningen röd, men det börjar lägga sig nu.

Igår var jag hos farmor och hjälpte henne att städa. Åt en massa gjorde vi också.
Kom hem vid 17-tiden och då var jag trött. Slötittade på Söderling matchen och sen gick jag och handla.
Blev mozarella, tomat, rödlök, böner och oliver till middag. Mumsig sallad det där.
Jocke tvättade lite igår och jag hade tänkt vika tvätten nu eftersom ingen av oss orkade göra det igår.
Somnade vid 23 igår, hur trött som helst. Vaknade vid 10.30 idag, fortfarande trött.
Hur ska jag orka Falsterbo veckan?

Nej, nu ska jag vika tvätten och sen ska jag till körskolan för att plugga teori och sen ha körlektion.
Får nog faktiskt bli en kaffe på vägen dit.
Take care.



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback