15/7 2010

5 dagar kvar tills jag fyller 18, nu börjar det närma sig.
Halkan är bokad och den 9:e augusti ska den göras! Ska bli roligt.
Klarade lilla uppkörningen igår igen. Som min körlärare sa "hade det suttit en inspektör i bilen idag, då hade du haft ditt körkort i handen nu". Och det känns ju bra att höra!

Idag har jag varit med pappa och jobbat på ST Ericson (ser du pappa, jag kom ihåg att det var ST, inte Sony..)
Ska dit imorgon igen och jobba. Jag kan nog tänka mig att bli kontorsråtta faktiskt. Efter att idag ha sett hur fräscht det var på ST Ericson så kan jag väl tänka mig att jobba där iallafall. God lunch hade dem också! Och frukost.

Nu ska jag och Pockis spela xbox.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback