12/7 2010

Kan ju börja med att säga att jag hade en underbar lördag hemma hos mina föräldrar!
Jag och Pockis var ute på Nova på förmiddaggen och tittade lite. Hittade inget speciellt roligt dock.
Hemma hos mamma och pappa badade vi i poolen, solade, busade med kattungarna och åt massa god mat.
Satt ute på altanen och pratade länge i det sköna vädert! Åkte därifrån vid 1, så det blev en lång kväll hos mamma och pappa.

Idag skulle jag varit på körskolan och sedan åkt till stranden med Hanna, men icke. Hade lite ont i magen igår, men inte mer än så. När jag och Jocke kom hem från mamma och pappa tittade vi klart på matchen och sen gick vi och la oss. Vaknade av att Johan ringde till Jocke (precis när jag väl somnat också, såklart) och jag känner att jag måste spy. Kul. Efter ett tiotal minuter kände jag mig OK igen, dock var magen tom. Helt tom.
Ville inte smitta Pockis så jag tog mitt täcke och mina kuddar och bäddade i soffan. Slötittade på ett tvprogram om flygplan. Hade ont i magen. Drack alvedonvatten. Svettades.

Pockis väckte mig vid 5 imorse och sa åt mig att jag kunde gå in och lägga mig i sängen istället.
Somnade fort om när jag väl lagt mig till rätta i sängen. Vaknade vid 8 och sedan dess har jag bara legat i soffan och degat. Har fått i mig lite vaniljyoghurt men mer vågar jag inte äta än.

Fick nyss ett gulligt sms av min underbara Pockis, han frågade hur det var med mig, om jag mådde bättre. Han är bäst. Vet hur stressigt han har det på jobbet (stackaren hinner inte ens äta lunch) och ändå tar han sig tid att skicka ett sms till mig, makes me happy.
Nu ska jag vila lite till och försöka piggna till lite tills Pockis kommer hem. Ska se om jag kan få febern att gå ner också, någon som vet hur man lyckas med det?
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: sofia

rider du inte tompa längre? varför inte? :(

vi måste ses snart! puss

2010-07-12 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback