Göteborg inbokat!

Yes! Göteborg Horse Show är inbokat! Den 25:e februari ger jag och mamma oss ut på ett äventyr. Vi ska köra upp till Göteborg, helt ensamma. Ingen hjälte pappa som kan rädda oss när vi kör vilse. Och jag ska dessutom köra upp till Göteborg, eller ja, så långt jag orkar. Kommer bli en väldigt rolig tripp känner jag på mig!
Vi ska titta på fina hästar, äta gott, bo på hotell och förmodligen gå lite i affärer också.
Hur som helst så ska det bli väldigt roligt och skönt att komma iväg!

 
jag brummar runt med pappas bil


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Hej på dig! Jag tänkte åka upp den 26 till göteborg så om du vill är där plats i bilen för dig med.

2010-02-01 @ 14:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback