8/12 2010

Hejhopp! Här kommer inlägget som jag lovade för någon dag sen. Fick skriva om allt eftersom blogg.se inte riktigt ville som jag ville.

Måste först och främst säga att jag har haft en väldigt bra jul!
Julafton spenderades hos kusinerna, väldigt god mat och fina julklappar! Tack än en gång!
Juldagen var vi hos farmor och hennes gubbe, farfar och hans tant kom också dit. Där bjöds det på kalkon och massa annat gott! 

Den 26:e bar det av uppåt i landet, hem till Jockes föräldrar och Jocke såklart!
Fick jättefina julklappar av Jockes familj och ett helt fantastikt fint halsband av min älskling.
Bilder kommer kanske senare! Dagarna hemma hos Jocke gick fort, vi sov länge, fikade mycket, träffade mycket av Jockes kompisar, såg mycket film, åt mycket gott och hade det allmänt mysigt.

Något som inte var lika mysigt var att jag svimmade igen. Har inte gjort det sen i juni månad så jag trodde äntligen att det var över, tyvärr inte. Lite lagom pinsamt var det också. Satt och åt lunch med Jocke och halva hans släkt när jag bara tuppar av och slår huvudet i bordet, lyckat!
Vaknar av att Jocke bär mig, hans mamma masserar min panna och alla andra tittar lite konstigt på mig. Ligger i soffan ett tag och sen mår jag bra igen, som vanligt. Jag är bra konstig jag! =)

Jag, Jocke, Isac och Denisé tog tåget ner den 30:e. ( Isac är Jockes kompis och Denisé är Isacs flickvän )
När vi äntligen var nere i varma Lund, jämfört med Skövde, mötte vi upp min pappa, slängde in våra väskor i hans bil och så åkte jag och pappa upp till lägenheten och lämnade dem. Medans vi gjorde det gick dem andra och beställde mat, och jag kom perfekt lagom till att min hamburgare kom in, och det var lika gott som vanligt..
Efter maten blev det en snabb tur till Pavement men där fanns inget roligt så vi tog tåget till Malmö istället.
Malmö bjöd på mycket skratt och även en del kläder.
Kvällen avslutades med en fika och senare bio, AVATAR!
Behöver inte säga så mycket om filmen, räcker med Jockes citat efter filmen.
"Jag var lyrisk i 3 timmar, jävlar vilken film"

Får uppdatera mer senare, om nyår och allt.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar inför tjejmiddagen ikväll!
Ska hinna ta tvätten innan det också!
BILDER KOMMER!
Take care

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback