GÖTET!

Nu börjar det bli dags att gå och lägga sig. Mamma kommer och hämtar mig vid 7-tiden imorgon och sen kör vi till Göteborg! Kommer bli hur roligt som helst!
Har brännt ut massa bra musik som vi kan lyssna på medans vi kör upp.
Och eftersom jag ska köra, får jag bestämma musiken, det har alltid mamma sagt, "den som kör bestämmer hur högt det ska vara och vad som ska spelas". Undrar om hon kommer ångra vad hon sagt efter denna helgen.
Har kört mycket bil de senaste dagarna, både pappas och mammas bil, och både inne i stan och på motorväg, så det känns rätt lugnt inför imorgon.

Nej, nu ska jag ta en snabb dusch och sen ska jag hoppa ner i sängen.
Har förresten varit hos frisören idag, så nu mår mitt hår bra igen.
Godnatt folket!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Louise - Från flygplan till gödsel

sv:

Det är skrämmande att se. Det är hoppning av världs klass och ändå ser deras hästar fruktansvära ut. Det är dem man har att se upp till !

Det där med betsel är oxå märkligt, stora karlar som drar och sliter i den ena groteska stången efter den andra !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback