17/2 2010

Nyss kommit hem från skolan, kort dag idag också, skönt! Provet var busenkelt. Nästan så att man blev besviken över att det inte var svårare när man pluggat så mycket. Jaja, sätter jag inte full pott på det så är det nog något fel på mig.
Ligger i soffan och tittar på tv, ska nog ta en tupplur så att jag är pigg ikväll. Ska rida lektion med mamma ikväll. Har dock ingen aning om vad det är för häst jag ska rida, ska bli spännande! Ska möta upp pappa i stan vid 15, ska till Telia och byta någon kabel och titta på Iphone till mig och höra om mitt abonnemang och lite så.
Sen får jag förhoppningsvis köra hem med pappas bil, var längesen jag körde den.
Antigen så hämtar mamma mig hemma när hon slutat eller så kör jag och pappa och möter upp mamma någonstans, får se hur de blir. Linn kanske är hemma också, var längesen jag träffade lillasyster.

Uppdaterar kanske mer ikväll om jag hinner och orkar när jag kommer hem. Lär vara helt slut efter ridningen. Har inte suttit på hästryggen på ett några veckor.
Nu ska jag måla naglarna och sen blir det en tupplur.
Take care!


Jag och Rossan i somras. Du har en fin häst du, Sara!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Hassan

Fattar inte varför han stod sådär. Han ser ut som en tönt :(

2010-02-17 @ 14:51:34
Postat av: IDA

Jag tror han lekte hingst. Eller något.

Postat av: Mammi

Jag gillar din nya ridbyxor!!!!!

2010-02-25 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback