16/2 2010

Skön dag idag, hade bara en lektion i skolan. Började 11.50 och slutade vid 13.
Hann äta en ordentlig frukost och fick sova länge, vilket var välbehövligt efter att gått upp vid 7-tiden i helgen.
Dock så känner jag mig lika trött nu, helt slut. Hoppas att det är all kyla och denna oändliga vinter så att det inte är något virus. Bara 3 dagar kvar i skolan och sen är det LOV!
Trodde jag åkt på vinterkräksjukan härom natten när jag vaknade och spydde som en gris. Men tack och lov så har det inte upprepats.

Har pluggat naturkunskap idag, prov imorgon, sen är resten av veckan slapp.
Har ätit som en häst nu ikväll. Jocke gjorde smaskig lasagne och en god sallad till det och nu har han gjort kaffe till oss. Det är min man det!
Nu ska vi sätta oss i soffan, dricka kaffe, titta på OS och mysa lite innan vi går och lägger oss.
Jag tycker om min pockis. (och vet ni vad? han har varit min i över ett år)

Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback