Söndagskväll

Kom upp från badet nyss, var skönt att hoppa ner i ett varmt bad. Nu har jag hoppat ner i sängen istället dock. Lika skönt det faktiskt. Är trött efter en hel helgs jobb och sen måste jag sova inför mördarpasset imorgon.
Tänk 15:e januari, tänk 15:e januari. Tänk skor, tänk skor. Ja, vissa fattar.

I veckan ska jag försöka få till en dejt med Sandra, vi ska baka pepparkakor och äta lussebullar. Kan bli lite glögg också, det vet man aldrig. Jobbar dock kväll hela veckan som det ser ut som nu, så vi får se. Har en hel del annat som också ska hinnas med, hur återstår att se.

På tal om ingenting förresten. Jag önskar mig en RIKTIGT bra hårinpackning. Någon som har något förslag? Och på tal om saker jag önskar mig fick jag en present av pappa igår bara för att han är bäst. Den kan ni få se imorgon, för nu ska jag sova. Men tack fina pappsi. Var förresten hemma hos mamma och pappa igår efter jobbet och åt tre rätters. MUMS säger jag bara. Älskar att komma hem och bara koppla av. Får nog höra hur mamma och pappa jobbar i veckan och om jag kanske kan komma hem och sova någon natt. Det är så mysigt att vara hemma! Om ni som fortfarande bor hemma bara visste hur mycket man uppskattar att komma hem. Jag älskar det som sagt..

Nu ska jag sova. Jag ska bara få tyst på nörden som sitter och spelar data. Om han är tråkig? Ja, speciellt eftersom vi inte träffats på en hel vecka ungefär.. Kanske ska rycka sladden till internet.. Hrm, en idé.
Godnatt!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mammi

Skor skor skor. Jippi jajja :) Alltid riktigt härligt att ha dig hemma. Ha det bäst..

2010-12-13 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback