Ska snart sova, tänkte kolla klart på dett...

img_4074 (MMS)

Ska snart sova, tänkte kolla klart på detta programmet bara. Och äta lite lakritsglass. Pockis har precis masserat min rygg, vilket var välbehövligt! Hrm, det kanske är något man ska önska sig i julklapp förresten? Får nog skriva upp det på listan som jag ska skicka till tomten. Imorgon är det jobb som gäller och innan det ska jag hitta en present til Hanna. Så fort jag jobbat klart ska jag rak vägen till Hanna. Hennes 20 års dag ska firas och det med dunder och brak! Nej, glassen väntar! Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: hanna

finis <3 vad glad jag blir av att du verkar må bättre! blev orolig när jag läste at du svimmat.. var det precis efter du hälsat på mig?? <3 imorgon smäller det!!

2010-12-10 @ 00:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback