Seg som en godisråtta.

Ligger fortfarande kvar i sängen. Så jäkla skönt att bara ligga och dra sig här. Pockis är iväg och skriver tenta så jag har hela sängen för mig själv, fint.
Skulle varit ledig hela helgen men så blev det inte. Ska jobba mellan 15-20 idag och imorgon är jag förhoppningsvis ledig. Är jag ledig ska jag och Pockis ut till Nova och titta på lite julklappar.
Nu tänkte jag äta lite frukost och sen ta en varm dusch.
Pappa kanske kommer hit lite senare och fikar, det beror på när han är klar på jobbet.

Fick förresten massa beröm igår på jobbet, både av chefen och av mina kollegor. Känns kul att jag gör ett bra jobb och att andra också tycker det.
Nej, mat och duschen väntar!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mammi

Är man duktig ska man ha beröm , både från chef och arbetskamrater, alla mår bra av beröm och vi måste vara duktiga på att visa uppskattning till varandra.Ha en bra kväll och en skön ledig söndag. Godnatt

2010-12-18 @ 23:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback