Katastrofalt men fint

Ja, hur ska man sammanfatta dagen? Katastofal men ändå fin?
Skulle jobbat 16-22 men icke sa Nicke. Skulle handla lite julklappar med mamma innan jobb men det tyckte inte min kropp. Kan bocka av att ha svimmat på Nova på min lista över pinsamma saker. Check! Blev såklart inget jobb utan det blev raka vägen hem till soffan och där har jag legat sen dess. Mamma var snäll och köpte med lite mat och så. Tack igen mammsi! Jag har sovit nästan hela dagen och försökt dricka så mycket som möjligt, har fått i mig lite mat också och känner mig bättre.

När något sånt här händer märker man tydligt vem som finns där på riktigt. Tack min älskade familj, min underbara pojkvän och mina fina vänner. Ni gör mörka dagar ljusare.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: hanna

puss på dig <3

2010-12-08 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback