Julafton!

Och en jäkla massa snö. Som ni kanske sett så gick det inte så bra att ta sig till jobbet imorse..
Det tog stopp både en och två gånger. Första gången kom vi loss själv. Andra gången var det andra visor så att säga. Det hjälpte inte att vi bokstavligt talat grävde fram bilen. Det var under bilen problemet satt. Och ja, det var en jäkla massa snö under bilen så att säga. Man kan säga att bilen svävade.

Som ni säker kommer ihåg är min pappa min hjälte. Han kom med sin bil (som jag verkligen älskar efter idag) och sen tog det bara några minuter och sen var vi räddade. Pappa hoppade in i den lilla bilen, rattade lite, växlade lite, svängde lite. Han lyckades vända bilen på något konstigt sätt. På en väldigt smal väg. Har jag sagt att min pappa är min hjälte och förebild?

Nu ska jag göra mig iordning innan alla gäster kommer. Om det blir den svarta långklänningen eller om det blir den svarta lilla återstår att se.

Ha en underbar jul mina fina läsare! Ta det försiktigt om ni ska ge er ut på vägarna och ät lagom mycket julmat!
Och vet ni vad, NJUT!
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback