Julafton, vilken fin dag

Min julafton var väldigt fin. Var hemma hos mamma och pappa med nästan hela släkten. Vi åt, åt, åt och åt. Och hade det trevligt som vanligt. Julklappar öppnades och ostar smakade underbart. Det verkade som att de julklappar jag köpt gick hem hos mottagarna. Alla var nöjda och glada. Även jag såklart! Fick hur mycket julklappar som helst och jag har svårt att ge er en topp tre. Alla var så fina och bra!
Julklappen jag blev mest förvånad över var en kamera. Min pappa kan allt överraska mig. Nu ska jag lära mig hur kameran fungerar, eller kamerans inställningar kanske man ska säga, och sen kommer det ännu mer bilder i bloggen! Fick som sagt hur fins julklappar som helst. Kanske kommer bild på allt sen när jag har lärt mig hur kameran funkar, haha. TACK!!

Hoppas att ni hade en bra julafton kära bloggläsare! Fick ni något annorlunda eller speciellt?

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback