internetshoppat...

Nu börjar jag snart känna mig som vanligt igen! Har nyss klickat hem två par skor. Åh, vad bra jag mår!
Finfint! Har ju en hel del skor att köpa eftersom jag inte köpt skor på över 6 månader. Förutom dem jag köpte i onsdags.. Men det är jag värd! Det är dessutom med min egen lön (okej, fick två par av Pockis i en för tidig julklapp,) Känns SÅÅÅÅÅHÄÄÄR bra! Tack älskade Pockis! Du är bra du.

Nu ska jag pussa på Pockis. Imorgon ska vi ut och äta frukost på stan och sen ska vi handla mer julklappar.
Feeeelin good.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: M.

Älskar också skor! Har tyvärr inte råd att köpa skor så ofta. Mysigt att äta frykost ute med pojkvännen!

2010-12-20 @ 01:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback