Inte en ledig stund.

Ojojoj vad trött jag är nu. Slutade 17 och sen handlade jag och mamma lite. Tack mammsi!
Gjorde god mat när jag kom hem(som ni har sett) och när jag och Pockis hade ätit tog ett bad. Får så ont i benen av att stå upp hela dagarna i sträck, det kanske är träningsvärk. Jag vet inte. Jag vet att jag är trött nu iallafall.

Pockis är rysligt tråkig. Han har blivit en nörd. Han sitter och spelar dataspel, KUL LÖRDAGSKVÄLL.
Ut kan jag inte gå, för jag ska jobba imorgon igen. Och alla mina vänner är ute ikväll.
Skulle ju varit ledig hela helgen men icke sa nicke. Så blev det inte riktigt.
Men det är kul och det blir extra kul den 15:e!

Nu funderar jag på att gå och lägga mig, har ett 9 timmars pass imorgon och det gäller att vara pigg och alert!
Börjar vid 9 imorgon, måste ta bussen lite efter 8 och sen är det full rulle som gäller i 9 timmar.

Nej, sängen kallar på mig. Godnatt!

Saknar mina fina favoriter och våra galna nätter. Finisen längst till vänster fyller år idag dessutom!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback