Hej mina goda vänner! Nu har jag slutat oc...

img_3717 (MMS)

Hej mina goda vänner! Nu har jag slutat och är på väg hem till Sandra. Vi ska äta lussebullar! Ska bli mumsigt. Julshopping med familjen väntar i eftermiddag och då blir det säkert någon lite fika också, därav bilden.
Har gått bra på jobbet, varit mycket att göra. Jobbar tors-fre och sen är jag nog helt ledig i helgen. Men, det återstår att se. Bloggar mer senare, jag SKA visa er presenten från pappa också, oroa er inte. Jag har bara inte hunnit. Ikväll tänkte jag försöka tvinga ut min pojkvän på en promenad genom stan. Det är så mysigt att gå i stan när det är julpyntat och så. Lär väl inte bli någon promenad men försöka kan man ju! Puss på er


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback