Fjärde advent.

Säger som så många andra, jäklar vad tiden går fort. Det är snart julafton. Jag har ingen julkänsla alls. Kan vara för att lägenheten inte har blivit julpyntat. Det närmsta julpynt som finns här är chokladkalendern, där jag har öppnat lucka 1&2. Sen är den orörd. Chokladen var inget god så att säga.
Planerna för dagen var att ha en mysig dag med Pockis. Äta en god frukost/brunch ute på stan och sen sticka till Nova. Planerna har redan spruckit. Pockis sover som en stock och vägrar gå upp, han är bakis som ett odjur. Så, därför struntar jag i honom och ger mig ut själv! Jag har precis duschat och ska klä på mig och sminka mig nu och sen gå ut och äta lunch någonstans. Med mig själv.

Ha en bra dag och ta det försiktigt i snön!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback