23:e december

Godkväll. Tänkte att det var elakt att lämna er såhär dagen innan julafton så jag bloggar på ändå.
Vi struntar i gårdagens inlägg och går vidare istället. Imorgon är det julafton!
Det visste ni inte va? Tänkte väl det.

Idag har jag jobbat, som alltid annars också iochförsig, hehehe. Skulle egentligen varit ledig idag men icke sa nicke.
Har varit väldigt trött på jobb idag och det har varit lite kämpigt faktiskt. Speciellt i kassan när det inte var några kunder. Tur att det inte var så ofta det inte var kunder. Har varit mycket folk idag igen, kul.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och vi ska snart äta. Blir havskräftor och sen tacos, gott!
Just det, fick en fråga om varför jag var hemma hos mamma och pappa och inte i lägenheten.
Det finns ett enkelt svar på den frågan, Jocke tog tåget hem till Skövde i tisdags och att vara ensam i lägenheten såhär i juletider är inget vidare roligt. Och sen är det ju alltid väldigt mysigt att vara hemma hos mamma och pappa.
Gillar det ju som ni vet.

Nu ska jag äta och sen duscha. Blir kanske mer uppdatering senare. Imorgon jobbar jag 7-14 och ska därför gå och lägga mig lite extra tidigt.

Take care!




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback