12 timmars sömn och jag är människa igen.

Somnade som en stock igår när jag la huvudet på kudden. Vaknade när Pockis kom och la sig under mitt varma täcke. Och det märkte jag bara eftersom han var iskall. En godnatt puss och sen somnade jag igen. Vaknade när han skulle iväg och plugga, men somnade om inom några minuter. Vaknade vid elva, försökte somna om men det gick inte. Låg kvar och drog mig i sängen till tolv. Lite över tolv ringer mobilen. Jobb.
Så nu sitter jag här och äter lunch och ska snart göra mig klar inför jobb. Ska bara sitta i kassan några timmar så det känns lugnt. Som ni säkert förstår blir det inte någon rolig bloggning idag heller. Får se hur resten av veckan blir, ska jobba hela veckan så bloggningen lär komma lite i fjortonde hand. Ska försöka att hitta tid och ork till att uppdatera lite ordentligt, inte bara uppdatera med bilder på min frukost, lunch och middag. Och inte på sovrumsfönstret.. Börjar ju bli en matblogg..

Nu ska jag äta en apelsin och göra mig klar! Och kära ni, ikväll är det "halv åtta hos mig"! Nej, hur är det egentligen? Är detta en matblogg eller inte..

Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback