Running bitch

Har nyss varit ute och sprungit en runda, var väldigt skönt! Dock märktes det ju självklart i hur fruktansvärt dålig form jag är. Men! Nu ska jag göra något åt det. Nu finns motivationen där iallafall. Den finns där just nu iallafall. Om den finns där imorgon, det återstår att se.

Halkan gick bra idag, blev dock väldigt besviken. Det var inte alls så roligt som alla säger. Vi fick köra ca 20 minuter med en lärare i bilen som sa exakt vad som skulle hända och hur det skulle kännas och hur vi skulle göra för att lösa problemen som uppkom. Jaha, lätt som en plätt. Roligt? Nej, eftersom man visste exakt vad som skulle hända så var det ingen spänning eller något. Jaja, får ni välja mellan att köra på Sturup och Bulltofta, ta Bulltofta!
Det slog mig idag när jag var ute och sprang att igår hade jag och Pockis varit tillsammans i ett och ett halvt år, 18 hela månader. Några sekunder senare slog det mig "är det verkligen så länge?" Känns inte alls så länge! Dagarna bara flyger iväg. Men, jag klagar inte på mitt liv just nu. Jag har världens bästa familj och pojkvän, vännerna är gulliga och om 4 dagar flyger jag iväg till London och stannar i en vecka. Ska bli väldigt skönt!
Dock så är det en del som ska fixas innan jag flyger iväg och njuter. Skolbyte, körning, teori, jobb osv.
Men, det är bara att ta tag i det!
Nu ska jag spela xbox med grabbarna och sen ska jag ta antingen en kopp kaffe eller en kopp varm oboy.
Imorgon är det jobb som gäller mellan 8.30-17-00.
Take care!
Jag älskar min Joakim!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mammi

Tack för en bra eftermiddag. När du blir lite rik så kan du köra halkan på skoj ute på Bulltofta, nu är det i alla fall avklarat. Ha det gött. Kramisar

2010-08-09 @ 22:24:44
Postat av: sofie nilsson

blir det skolbyte iaf?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback