Last night

Sista kvällen här i detta fina landet. Känns tråkigt, trivs väldigt bra här. Idag har vi varit riktiga turister och vandrat runt på riktiga turistplaces. Blev även några timmar i Bornmouth och druckit litervis med kaffe och shoppat en del stuffs. Jag var inne på Topshop och gjorde en hel del fynd!
Vi har haft allsång i bilen idag och vi har haft riktigt roligt i vår jättepigga hyrbil, en Ford. Behöver jag säga mer?
Låten som vi sjöng flest gånger var utan tvekan Ebony and Ivory. Haha, ni skulle hört oss.
Blev ett rörligt inlägg detta men jag har inte riktigt tid att sitta här nu sista kvällen med gänget.

Imorgon ska vi shoppa ännu mera och sen ska vi flyga hem på kvällen. Och hemma väntar min älskling!
Har en hel del överraskningar till honom som han inte har den blekaste om.
Han ska få veta imorgon och sen får väl ni också veta det inom den närmsta tiden.

Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback