Jag vet vad jag vill och vad jag inte vill.

Bråkade lite med mamma nyss och känner att jag bara måste skriva ner lite.
Mamma, jag vet vad jag vill och vad jag absolut inte vill. Vad jag vill ha är ett jobb och vad jag absolut inte vill är att vara i närheten av Polhem. Jag vill inte vara instängd där och känna mig som ett försöksdjur för hur mycket skit någon orkar ta innan dem letar efter något annat. Jag vill inte. Inte för ens för skor.

Jag har en planer och jag hoppas att jag har lösningar också. Jag kommer fixa detta, jag kommer göra allt för att slippa vara på Polhem, och det vet du om.

Förlåt för att jag blev arg och kanske skrek lite men jag vill inte bli påmind om Polhem.
Mamma ♥


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: melinaaa

vad har hänt ida? varför trivs du inte på polhem? ska du byta skola eller börja jobba? hoppas du mår bra i alla fall <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback