Great britain

Resan hit gick bra, jag somnade så fort planet var uppe i luften och vaknade när det landade, helt okej.
Igår var vi ute och åt, utforskade omgivningarna och hästarna här i New Forest. Fina hästar det där. Vildhästar är det, säger dem, men hästarna är så söta och klappvänliga så. Funderar på att hoppa upp på en och ta en ridtur. Eller varför inte ta med en hem?

Vi har nyss kommit hem efter att ha varit i en liten mysig by där vi fikade och handlade lite småsaker och souvenirer.
Nu ska jag snart snöra på mig joggingskorna och ta en liten joggingrunda med faster och farfar!
Ikväll ska vi grilla och bara ta det lugnt. Jag ska försöka hitta hästen A2 också, den var fin och kanske vill bli min.

Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: hanna

& jag saknar idus! tack för ditt fina sms idag, det värmde. självklart ska vi ha en sån kväll - låter helt underbart. vi ska också ut och dansa. var ett tag sedan nu! du verkar ha det superbra där borta & jag hoppas att det är det! puss på dig & njut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback