Från och med du

Har nyss tagit ett långt bubbelbad. Det är så skönt och avkopplande. Har nyss smörjt in kroppen i en egentligen för dyr bodylotion men ack så bra det känns efteråt, len som en barnrumpa. För det är väl så det heter? Och sen nya underkläder på det, åh, känner mig fin just nu. Haha!
Sitter och målar naglarna nu och snart ska jag börja laga mat tror jag. Pockis är och skriver tenta och jag tänkte att maten skulle stå på bordet när han kommer hem, får väl se hur det blir med det.
Ikväll ska jag förhoppningsvis ut och gå en runda med min fina vän Hanna.
Nu ska jag måla klart naglarna och låta musiken dunka ut ur högtalarna.
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mammi

Hoppas att kvällen också blir bra för nu kommer solen till oss.

2010-08-24 @ 19:05:19
Postat av: Sandra Johansson

Sv: tack så jätte mycket. Ja de på Skönabäck är jätte trevliga dessutom är anläggningen såå fin. Det jag håller på med är inte som ett riktigt jobb, med det menar jag arbetstid mellan 8-16 det är liksom väldigt varierande. Jag gör sånt som skall göras i ett stall, jag hjälper till där kan man säga. Tvättas, städas, målas, putsas, rids, mockas, tränas osv. Allt. man måste vara beredd på att jobba hårt. Mitt råd till dig är att om du hållt på mycket med hästar så skulle jag kanske fundera på om Du vill rida eller vara ren hästskötare. Olika ställen söker olika personal. Kolla på hästsidor så som HästNet eller Bukefalos, där brukar finnas människor som behöver hjälp. Annars brukar kontakter vara en väldigt bra hjälp. Se dig omkring o var inte rädd för att prova ngt nytt. Hoppas det var några råd. Lycka till!

Postat av: Louise

sv;

- 1000-tack ! Jag ælæskar oxå den sista bilden :)

2010-08-25 @ 15:03:42
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback