Falling slowly

Är sjuk och orkar inte göra någonting, inte ens äta! Och alla som känner mig vet ju att äta är något av det bästa jag vet. Lovar att ni ska få massa bilder från GB någon dag, men inte idag. Har ni några förslag på några bra filmer så ge hit. Jag såg "sagan om de två tornen igår". Chockad över mig själv eftersom jag aldrig har sett någon av de där "sagan om ringen" filmerna tidigare. Hade kunnat visa något av allt det jag köpt i GB om jag bara orkat, men det gör jag inte, så det får vänta helt enkelt.

Nej, jag hoppas jag är frisk imorgon då jag har en del saker som jag vill göra imorgon för att få framtiden att funka.
Nu ska jag nog spela lite UNO (som min kära farfar är "bäst" på, haha!)





Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback