yellow sky?

öppnade just fönstert för jag skulle få in lite frisk luft. vad ser jag? en gul himmel.
och carro säger att det snöar, här har det bara regnat.
vad har hänt egentligen? vulknen på island?
äh, jag fattar inte.
bäst jag fortsätter med det jag fattar, bokslut med periodisering!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Caisa

JAAAAAAAAAAA! :P TÄVLING!Får jag vara med som hästskötare/hästägare/ponnymamma(nja kanske inte ponny, Tompamamma... Idamamma?!)? Det är jag GRYM på! Jag kan köra oxå :-) Och fläta man, fast du kör kanske utan... Wild and crazy liksom hihi



Går det bra med plugget? Tompa fick springa av sig 15 minuter, sen skritt upp till dressinerna. Han var kanonfin o mjuk i dag men dyngsur när vi kom. Pissväder! Fast det snöade inte när vi var där, tack o lov. WHIIII bilder. Me lajk! Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback