update.

Blir en snabb utdate här, måste packa inför imorgon!
Imorgon kör jag och Pockis upp till Skövde och hälsar på hans familj och släkt.
Pockis ska firas för han fyller ju år på tisdag, så det lär bli god mat och massa kakor och tårta.
Mamma och pappa har varit underbara, som vanligt, och fixat så vi kan låna mammas bil!
Världsbäst är ni! Tusen tack!

Tompa gick OK igår, red i paddocken med Sofia. Han var väldigt seg och stel i höger, men blev finare mot slutet.
Ska fixa ett foder med mer energi i till honom. Slängde upp Sofia på honom sen och lät henne hoppa honom lite, bara några skutt. Kul för henne att rida storhäst! Framförallt var det skönt att få ut henne i stallet efter att Reijka avlivades i lördags. Verkligen inte roligt alls men den lilla damen har det bättre nu.
Reijka var en 25-årig islänning som stått i stallet i 3-4 år, så självklart tog det hårt på Sofia när hon behövde avlivas.
Kände att jag också behövde komma ut i stallet efter att vi fått avliva min katt i måndags.
Fina Candy, fina svanslösa Candy.
Så, nu har vi inga katter kvar längre. Vill inte riktigt åka hemma och "face the truth".

Skrev företagsekonomiprov i onsdags, hade pluggat som ett djur och kunde verkligen allt som stod i boken och alla uppställningar osv. Tror ni inte att världens jävligaste prov kommer? Ingen fattade någonting!
Trodde lätt att jag skulle kamma hem ett fint IG. Men icke! Fick tillbaka proven idag, G+! 2 poäng från VG, inte illa pinkat med tanke på hur fruktansvärt dåligt det kändes.

Nej, usch vad flummigt detta inlägget blev.
Kommer nog inte bli så mycket uppdatering i helgen eftersom vi har mycket att göra (äta, äta, äta! och busa lite med barnen)
Suttit och pluggat matte helahalva kvällen, underbart.
Har bokat två körlektioner också! En vecka 18 och en vecka 19, får se vad körläraren säger efter det!
Har fått teoriböckerna och allt, kollat igenom det lite och konstaterat att det är mycket.
Har även sökte 2 jobb till idag. Ett hästjobb och ett barnjobb, mer säger jag inte.

Nej, nu får jag ta mig i kragen. Dags att packa innan klockan blir halv elva.
Take care!



Vila i frid min prinsessa.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback