måndag

Har nyss tryckt i mig hemmagjorda hamburgare, mums!
Var mysigt att vara hemma en sväng idag. Gott med en stor fika och kul att köra bil!
Åkte med pappa in till Malmö där han skulle se MFF matchen. Eller ja, pappa var väl inte ute efter att se matchen utan mer ute efter att få se byggnaden, äta gott och hänga med sina buddies. Pappa släppte av mig på Svågertorp och därifrån tog jag tåget till Lund. Mötte upp Pockis på Pavement där han köpt short och ett snyggt Resteröds linne.
Och det bästa av allt var helt klart shortsen, jag visste att han skulle vara snyggis i dem!
Min snyggis pojkvän som fyller år imorgon. Nu ska jag pussa lite på honom och försöka lura mig till lite pill på ryggen.

Take care!
Sofia, tagga inför Valborg!


--> Farmor! Jag hänger gärna på! Hade varit roligt med lite nya bilder på oss alla tycker jag!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback