pump it.

Allt gick bra hos läkaren imorse, det såg "ganska normalt" ut. Bra eller dåligt? Ingen aning. Förstod ingenting av vad läkaren sa. Tror hon var från Frankrike eller Polen, och det är inga språk jag kan. Hon förstod inte något när man frågade heller. Värdelöst att ha en sådan som läkare. Mycket möjligt att hon är bra på att röntga och så, men man ska gärna förstå det som patient också, tycker jag.

Mamma och jag tog en tidig lunch på sjukhuset och sen blev det skolan för min del.
Jag och pockis cyklade ut till Nova och kikade runt där lite. Gick in på Spirit Stores och blev förälskad i en klänning.
Gillar verkligen dem som jobbar där. Jag visste inte riktigt vad jag ville ha och gick in och sa "en klänning som passar en grym utekväll", och jag fick en grymt snygg klänning direkt!

Lina och Hanna kommer snart hit och förfestar med mig. Vet inte om vi drar ner till boysen som sitter och grillar nere hos Erik&Magnus. Vi får se.
Nu ska jag göra mig klar, naglarna ska målas och håret ska fixas!
Slänger in en dålig bild, lyckas inte fixa en bättre..
Haha, flippade helt ut med kameran i datorn. Ni ser ju själv resultatet..
Ha en kul kväll! Det ska jag ha!


som sagt, håret ska fixas.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Caisa

Det är konstaterat... Du är en sämre fotograf än jag. Säger bara ljus gumman... Ljus.... HAHAHAHAHA



SKÅL på dig! Ha en GRYM kväll!

Postat av: IDA

hahaha! jajaja! det är inte lätt att fota med datorn. jag ska hinna trycka på knappen och sen ska jag hinna ställa mig. try it yourself!

Nu slår vi klackarna i taket! jag hoppas tompa är snäll imorgon...

2010-04-16 @ 21:05:14
URL: http://ohyees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback