Middag --> förfest --> Skeppsbron

Vagnen fylldes fort när jag och pappa gick och handla, fick med mig lite gott hem. Kände mig lite som en pizzeria ägare när vi kom där med nio stycker 2 liters CocaCola.. Gick bra att köra också, MB.
Ska snart cykla iväg till Sara och fira henne. Senare ikväll blir det förfest här hemma och sen drar jag och ett gäng tjejer iväg till Malmö för att festa loss på Skeppsbron! Ikväll slår vi klackarna i taket och gör det till en oförglömligt rolig kväll!
Nu är det dags att fixa det sista, ha en fanastiskt rolig kväll/natt, det ska jag ha!
(Imorgon är det släktkalas klockan 14, känner redan nu att jag kommer vara ett vrak..men det får man vara någon gång!)
Take care

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback