ja, det är sant.

Att jag har världens bästa föräldrar. Kom nyss hem från en tur på nova, underkläder inhandlades i massor och det bästa av allt ; mamma hade gjort pizzabullar till mig. Har nog ätit 5-6 stycken redan nu..
Bilder på underkläderna får ni kanske sen, vet att Sofia vill se dem iallafall.
Något annat roligt är att jag just nu sitter och tittar på lite hopptävlingar i sommar som Tompa kan gå.
21 juni är nästan bokat, skojskoj! Hoppade honom igår och det gick hur bra som helst, bilder från det kommer när mamma skickat dem till mig.
Har ni några förslag på bra hopptävlingar, send me a comment!

Skriver mer om helgen senare, ska fortsätta plugga nu och behöver därför inte tänka på helgens tråkigheter nu.
Så, mer om det senare helt enkelt.
Take care!
Och tack världens bästa mamma och pappa för de senaste dagarna!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback