idioti.

sitter i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja, dvs om 45 minuter.
hade 20 minuters hälsopedagogik, var det värt det? knappast. var det värt att gå upp 7.30? knappast!
vissa lärare tänker helt enkelt inte. vi hade kunnat börja lektionen 20 minuter innan den ska sluta istället, så hade alla sluppit sitta och ha ingenting att göra i 45 minuter. men icke att lärarna tänker till. blir så trött på det.

har nyss ringt och väckt min man som fyller år idag, grattis hjärtat.
ska iväg och handla present till honom efter skolan och sen ska jag iväg och handla lite annat till ikväll också. han ska få lite överraskningar!

nej, ska se om jag får tag på sofia så hon kan hänga lite med mig här i min ensamhet.
mer update kommer senare idag!
take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Caisa

Gratulera Jocke från mig ;-) Hör av dig om du behöver hjälp med maten, något kan jag ju när det gäller mat hihi



Hoppas ni får en mysig kväll! Kram/C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback