Hemma!

Nu är jag och pockis hemma! Har haft en bra helg med massa mat och annat trevligt.
Vi har hunnit träffa alla släktingar, busat med barnen, träffat isac&denisé, bowlat (ja, jävlarja. fan jag vann som vanligt. eller?). Har hunnit storhandla idag också! Riktigt skönt att ha det gjort!
Imorgon ska jag och pockis gå lite på stan. Pockis fyller år på tisdag, vet inte riktigt vad jag ska köpa än, har några idéer. Har ni några bra tips?

Nu ska vi mysa lite i soffan med prosciutto skinka och fotbollskanalen på tv, jag kommer nog somna i pockis famn.
Kläderna jag köpt kan ni få se imorgon, om intresse finns.
Nu, soffan! Men först vill jag tacka mina världsbästa föräldrar för allt! Ni är bäst! Vad hade jag gjort utan er?
Jag älskar er
!
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback