Godmiddag!

Godmiddag! Åt frukost med pockis för en timme sen och nu ska jag snart göra mig klart för en tur på stan.
Lite smink och någon present ska inhandlas.
Tomtom vilar idag, skönt för honom.
Väntar på att min pappa ska ringa upp mig. Jag vill luncha! Ska försöka få tag på mamma också.
Kvällen igår var trevlig, det blev väldigt lugnt. Vi satt på Viggos i några timmar, åt, snackade skit och hade det mysigt.
Nej, dags att klä på sig och fixa sig lite.


Svar till Maria som frågade - "vad har du för ansiktsmask och lotions?"
- Jag har Clinques ansiktsmask och är väldigt nöjd med den. Den är dyr men jag tycker att den har varit värd varenda krona. Lotions är lite olika, för tillfället rullar det runt mellan Clinique, Kate Moss, DKNY och Naomi Campbell. Clinique är ett märke jag älskar och starkt kan rekommendera, även deras smink är gudomligt bra.
Och det är just Clinique smink jag ska iväg och köpa nu!

Ha en mysig dag!
Take care.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback