för tidigt.

vaknade vid 7.10 och kunde inte somna om. börjar skolan vid 10.00. typiskt att man inte är trött när man väl har chansen att sova. jaja, så är det! gick upp, slängde på mig en skjorta och sen gjorde jag frukost till pockis.
nu ska han iväg på föreläsning så jag har lagt mig i den varma sängen igen i hopp om att kunna somna om.
solen lyser in genom persiennerna och min mage låter som en uggla, ni skulle hört det, haha!
har bara en lektion idag, resten är inställda, skönt!
ska handla lite bullar och annat gott när jag slutat och sen ska jag åka hem till mamma och pappa och äta en dunderbamse fika!
nej, nu ska jag pussa pockis hejdå!
ta hand om er!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Farmor

Vilken vacker häst och ryttarinna....går det bättre

nu med hästen, hoppas det.

Vill du bli sminkad, stylad och fotograferad till-sammans med mig och kanske Charlotte, Linn och mamma. Har fått ett gratiserbjudande med smink och foto. Skulle vara kul om vi kunde alla fem. Charlotte är ju hemma vecka 19 så om jag kan få tid då - kanske????

2010-04-26 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback