7/4 2010

Vaknade av att Pockis kom hem innan idag. Han ville städa. Konstig kille det där. Vi gjorde en deal. Han skulle äta och ta det lite lugnt innan vi städade, vilket betydde att jag skulle få sova i ca 1 timme till.
Den timmen räckte dock inte. Fortfarande jättetrött och seg som kola.
Städningen gick bra och vi har ätit mexikansk lasagne för ett tag sen. Gottigottgott.

Jag har hunnit plugga lite matte idag och jag har gjort klart geografin.
Måste till apoteket imorgon kom jag på. Måste fixa allergi piller. Nu har pollen verkligen börjat komma, märkte det när jag gick till skolan imorse. Fick gå till skolsköterskan och be henne om ett allergipiller.

Pockis har tenta imorgon så han sitter och pluggar bevis och teorier nu, vilket gör att jag kan gå in i min egen lilla nördvärld och spela fia med knuff.

_______________________________________________________________________________________________

Ibland undrar jag verkligen vad det är för "vänner" jag har som bara ser nackdelar och aldrig fördelar? Allt är negativt, negativt och  ytterligare lite mer negativt. Och som överhuvudtaget kan göra som dem gjorde idag, sättet de sa det på fick mig att vilja spy. 5-4=1 om ni inte visste det. Jag förstår bara inte hur man tänker, "det kommer aldrig gå med fem", men med fyra går det hur bra som helst eller? Jag känner mig sviken och besviken och är rätt arg rakt ut sagt.
En sak är positiv med det hela. Jag vet att jag inte kan räkna med er i fortsättningen, och vet ni vad? Ni kan glömma att ni kan räkna med mig också.

Tack Carro för att du gjorde mig på lite gladare humör idag, det behövdes!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Caisa

Jag finns här... Har slutat upp med att skitsnack och tar inte på mig mer än jag klarar av... näääästan...?! Ibland känner jag mig otillräcklig men jag gör så gott jag kan och säger aldrig nej till när någon ber mig bara "finnas". Det räcker ibland, Ida. Att bara "vara". Vi som älskar dig som vän, älskar dig oavsett vilket. Bara så att du vet... KRAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback