14/4 2010

Äntligen en lugn stund! Inget plugg alls just nu, skrev sista provet idag för denna vecka. Har bara en stor inlämning kvar på fredag, men det känns lugnt.
Fick äntligen komma ut till stallet idag efter en tid med hjärnskakning och sjukdom.
Blev ett pass i paddocken först där jag och Caisa testade en ny sak. Haha, ja. Vad ska jag säga? Jag skrattade en del. Skrittade ut honom en runda efter 20-30 minuter i paddocken. Han fäller som en galning nu, inte alls kul. Allergin är verkligen rolig.

Nu ska jag hoppa på Pockis och krama honom!
Slänger in en bild från idag.
Take care-


Tjena giraffhalsen!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Caisa

Han e helt hopplös att fotografera! Antingen blundar han eller så gäspar han eller så flyttar han sig så han ser helt knäpp ut i kroppen ASG Eller så är det jag som är urusel fotograf....S Kan va så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback