12/4 2010

Hade en finfin dag igår, var hemma hos mamma&pappa, gick en låång runda med pappa i det fina vädert. Var hur skönt som helst. Åt lite gott innan jag åkte hem till Lund. Städade lite och lagade sedan mat med Pockis.
Johan och Magnus kom hit och kollade på film senare på kvällen. Kvällen slutade med att jag mådde riktigt dåligt.
Fick en hejdunrande huvudvärk, halsont och var väldigt trött och seg.
Mådde minst lika dåligt imorse så mamma fick sjukanmäla mig. Kunde inte somna om så jag pluggade inför provet på onsdag, sen tänkte jag att jag lika gärna kunde åka hem till mamma som var ledig så kunde hon få ta hand om mig (hatar att vara ensam när jag är sjuk också..).
Har varit ute hela dagen med mamma, mamma har rotat runt i trädgården och planterat och hållt på. Jag har suttit bredvid och klappat katten, har parkerat lite bilar och kört lite gräsklippare också.  För att inte tala om allt jag ätit.
Måste ha binikemask med tanke på hur mycket jag äter och aldrig går upp i vikt.
Mår bättre nu. Tror det är för att jag har fått vara ute hela dagen och för att jag har fått umgås med min underbara familj hela dagen.

Har tagit en varm dusch nyss och nu ska jag sätta mig lite framför tvn innan jag går och lägger mig.
Take care.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback