Ready or not, here I come, you can't hide

Sjuk? Svininfluensan? Nej, isåfall är den bara falsk, för jag vill inte ha svininfluensan eftersom jag inte haft influensa på länge och det är då det är farligt att få svininfuelsan tydligen. 
Har varit hemma från skolan i två dagar nu, tänkte gå till skolan imorgon om jag mår bättre senare idag, vilket jag hoppas att jag gör. Skolan går bra, det är roligt faktiskt! Ny klass, nya lärare och massa ekonomi lektioner, jag diggar det!
Snart kommer min bästaste pojkvän hem och tar hand om mig, han är bra gullig han.

Kanske uppdaterar mer senare idag eller imorgon. Eller inte alls, det återstår att se.
Take care.



italy
"- linn! se lite glad ut då!
 - men nej, du kan faktiskt stå för det på denna bilden. åh, vad jobbigt att vara med på bild" dear sis..


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback