THIS IS THE STORY

Det är fredag! Jag diggar det. Ska bli skönt att sova ut imorgon, ska ställa klockan på 8 bara för att kunna stänga av den och somna om.
Har jobbat med vårt projekt i skolan större delen av dagen känns det som. Skolan slutade med fotografering med PU, får väl se hur den bilden blir..
Nu sitter jag hemma i lägenheten och tittar på TV, dock är det inget bra. Ska snart göra mig i ordning, ikväll blir det middag och mys med Big mama på Fellini.
Imorgon blir det middag hos Björups och sen kanske det blir lite fest, får se.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Slänger in en bra låt här också.
Och min pojkvän kom precis hem, och han är svettig.
Take care.






Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback