rock you tonight

Pratade med min kära fader nyss, vi var och handlade skor till mig igår, miwihi! Det var en glad Ida som steg in i lägenheten igår kväll med 2 par nya skor, ett par Convers ( yes, jag har äntligen köpt ett par.. ) och ett par uggs.
Misstänker att kära Joakim snart kommer få spel på mig som fyller upp lägenheten med skor. Men pockis, så är det när man bor med mig!

Nu blir det plugg och en kopp kaffe, senare ikväll ska jag titta på när Jocke spelar fotbollsmatch.
På tal om fotboll, så tänker jag inte nämna Sverige-Danmark matchen mer än såhär.
Imorgon blir det frukost med pappa, nybakade bullar, det gillar jag.
Nästa helg åker nog jag med Jocke hem till Skövde, det vankas släktkalas...
Om jag åker med hem ska vi även träffa Isac&Denise och hitta på något roligt! Ska blir kul att träffa dem och många andra igen!

Nej, som sagt, nu väntar plugg och kaffe.
Lycka till ikväll, Vatten Till Pockis!
Take care.



Och mamma, pappa och Linn, jag saknar er! Diggar den första bilden något enormt, man ser verkligen hur pappa säger typ " men ge dig nu, du ska få glass" och jag blänger tillbaka med min ilskna blick, evil eye you know.

italy


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: sis you know.

jag saknar dig med :( <3

kan du inte komma hem snart igen?

2009-11-21 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback