Roast på Berns och Jisse the stallion

Jag kan inte låta bli att bli på lite smått dåligt humör när jag ser att denna förbannade Petra Mede ska vara med på Roast på Berns idag igen. Vad ser folk i henne? Rolig är hon inte iallafall! Och någon vidare härlig röst att lyssna på kan man inte påstå att hon har. Nej, bort med henne från all TV. Jag vill varken se eller höra mer av henne för tillfället.

Nu går jag och lägger mig istället. Prov och redovisning imorgon och på onsdag, känns dock lugnt med provet och redovisningen imorgon.
Pappa kommer nog in om och hälsar på imorgon eftermiddag, ska ta med en hårddisk och testa om det är den som gått sönder på Jockes dator och så ska han hjälpa mig lite med ekonomin inför provet på onsdag.
(Och så kanske jag får köra lite stor bil.. hihi)

Godnatt! Slänger in några gamla bilder på mig och friser "hingsten" Jisse också.
Take care!



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: balle

haha, cecilia frode var ju hemskt pinsam när hon höll på, sämsta jag sett, Petra mede åt ju henne till frukost när hon skulle kontra, även om jag inte gillar henne i vanliga fall heller men ändå :D

2009-10-20 @ 10:54:51
Postat av: Johanna

naaw, Jissen. Hoppas att allt är bra med dig. Med Jisse är det jätte bra. han ska dock till tandläkaren på fredag, men det ska nog gå bra. Hur går det med din häst? Kram Johanna

Postat av: Mamma

Jag tycker han var en jätte fin häst. absolut

2009-11-09 @ 00:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback