Lördag

Detta har varit en tråkig lördag. Jag har pluggat hela dagen, tre prov nästa vecka och en del att ta igen sen förra veckan då jag var sjuk mer eller mindre hela veckan, är fortfarande inte frisk men på bättringsvägen iallafall.
Något som är roligare är att London resan nu är bokad, det blir en vecka i London i augusti med hela släkten.
Min favoritfaster (min enda också iochför sig) fyller 40 och det ska firas med både det ena och det andra!

Sov hemma hos mamma och pappa igår för första gången på länge, det har varit rätt skönt att vara hemma faktiskt. Funderar på att åka hem och sova hemma hos mamma och pappa så att dem kan hjälpa mig med företagsekonomin inför provet senare i veckan.

Nu ska jag sova, blir en lång dag med massa plugg imorgon också.
Jag hoppas att jag får träffa Sara en liten stund imorgon också, det är välbehövligt.

Take care. Och snart är det jul. På tal om ingenting alls.


trött på det.




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback