Måndag

Helgen är återigen över, och jag är återigen sjuk. Kände mig dålig redan i onsdags förra veckan så jag gick hem från skolan efter att jag skrivit matte nationellt. Kände mig bättre på torsdagen så jag traskade glatt iväg till skolan. Skulle jag inte gjort. Fredag var jag dålig igen och fick stanna hemma. Varit sjuk hela helgen och det sitter fortfarande i.
Var hos doktorn innan idag, tog blodprov och sådant trams. Antigen så har jag körtelfeber eller så är det bara en seg och långdragen infektion, kul!

Lilla hästen Lilja kom till mig förra helgen. Urläckert 5-årigt sto efter Feliciano, Beach Boy. Beat that!
Slänger in en bild på henne från våran första promenad här hemma, snell hest.

Nu ska jag återigen lägga mig i soffan och sova lite, hur mycket jag än sover så är jag trött när jag vaknar.
Jag hade nog kunnat sova i sisådär 1 vecka, fast då hade jag missat alldeles för mycket, så det hade inte funkat.

Take care.





Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback