Tisdag

Folk har börjat klaga på dålig uppdatering. Bäst att jag skärper mig kanske.
Imorgon blir det plugg och nudelparty med Werner och Ling, hur trevligt som helst kommer det bli!
På torsdag ska jag hjälpa Elin med lillponnyn King också, får se hur det går. Ska förhoppningsvis sova hos J också, sen åker han hem i helgen, blä för det.
Fredagen är oplanerad hittills, får se vad som händer.

På tal om något helt annat så har jag kommit igång med övningskörningen ordentligt, det är verkligen riktigt roligt att köra! Jag och mamma var ute på en lång tur igår, mamma är rolig att köra med. "Säkerhetsbältet mamma, säkerthetsbältet, sitter det fast?"

Men det får räcka med uppdatering för såhär idag, jag ska titta på Greveholm nu och försöka somna.
Take care.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Is

Övningskörning=MYCKET KOLL PÅ SÄKERHETSBÄLTET OCH SÅKLART ETT FRISKT OCH VÄLMÅENDE HJÄRTA.





Ha det bra i Lund./Mammi

2009-03-19 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback