Söndag

Vad har hänt sen senast? Inte mycket. I fredags var det skolan som gällde, sen fick jag skynda mig iväg till tågstationen för att säga hejdå till J som har varit hemma över helgen. Har lovat att möta upp honom på centralen idag, sen bär det antingen av till någon restaurang för att äta eller så blir det mat i lägenheten, sen blir det nog film och sovdags.
Igår kom Sofia hit, vi åt gott och tittade på film, hur mysigt som helst!
Och jag övningskörde mycket igår, gick hur bra som helst! Dragläget börjar kännas bättre nu, det är det svåraste.
Jag föredrar att köra ordentligt, svänga, bromsa, gasa, växla, mycket roligare!

Idag ska jag plugga inför provet på onsdag, ska renskriva alla anteckningar och läsa igenom dem och sidorna (såhär typ 50-60 sidor, LAGOM). Sen blir det kanske lunch/middag i Lund med Big mama och extramormor, får se, och sen ska jag som sagt möta upp J. Ska kanske ut och övningsköra lite också, pappa tycker att jag ska börja öva på att panikbromsa, det tycker inte jag. Han panikbromsade i 15 km/h igår, och jag gillade det inte.
Men, man måste lära sig! Vore bra om jag lärde mig det snart eftersom jag kör så pass mycket på allmänna vägar.


Imorgon är det plugg och Jissepisse som gäller. Ledig på torsdag och då är det mycket som ska hinnas med, måste hitta kläder till Linns 18års fest som är i den kommande helgen, måstemåstemåste! Vet ni någonstans man kan köpa karneval liknande kläder så säg till! J ville att vi skulle ut och shoppa kläder till honom, och skor till mig, mihi me like. Och sen ska jag hinna träffa Sofia också. Jag ska hinna! Ohyes.

Nu ska jag och Sofia ut och gå en runda. Ska försöka uppdatera oftare nu, haha, lycka till med det!
Take care.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback