Måndag

Helgen var hur trevlig som helst! Lördagen blev helt ok, inte bästa festen men jag träffade både Laike och Kalle, vilket var roligt! Kvällen slutade med att jag lagade pasta till mig och några till andra i Gustavs lägenhet, så kan det gå.
Vid två bar det av till J för att sova. Sov länge på söndagen och gick sedan med J till Donken för att käka lunch, tres bien!

På kvällen bar det av mot extra mormor för middag med henne, Maria och Big mama.
Kvällen var mycket trevlig med god mat och god dricka!
I påsk bär det av upp till Sthlm för att träffa Big mama och Maria. 3 pers i deras lägenhet, kan bli trångt och mysigt.

Nu ska jag fortsätta sova, somnade i soffan innan. Soffan är så jobbigt skön att sova i, varför somnar jag alltid där?
Imorgon ska jag plugga lite danska inför provet på onsdag, känns bra att jag redan kan det.
Måste säga att min lärare i danska är bra, hänger du med på lektionerna så kan du det och behöver inte plugga rumpan av dig inför proven, sånt gillar vi!

Nej, sängen väntar. Massa kramar till Sofia, Sebastian och deras föräldrar som är starka och kämpar på!
Jag håller alla mina två tummar inför beskedet ni kommer få i veckan, keep going strong!

Take care.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Zara

Fortfarande inget svar på vem J är... ;)

Jag väntar! =)

2009-03-03 @ 00:21:02
Postat av: Anonym

Naw, tack gumman! Beskedet är att det ser likadant ut som innan. Det har varken blivit bättre eller sämre, så de kan inte avgöra om det är bra eller dåligt "/ men det har inte blivit fler synliga tumörer ialf. där finns ngnting som de tror är ett ärr efter operationen men de vet inte om det kan vara en rest. just nu är det bara att vänta & se vad som händer längre fram. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback